Goed in je vel bij Mobistar

Goede praktijk (bedrijfscase)
Bij Mobistar zijn ze zich bewust van het belang van een attractief, sensibiliserend gezondheidsbeleid. Onder de invloed van de preventieadviseur M. Adrover werd een uitgebreide campagne, ‘feel good’ gedoopt, gelanceerd, die de werknemers informeert op het vlak van gezonde voeding, stress, ergonomie en roken. Het is een schoolvoorbeeld van hoe communicatie aanstekelijk kan werken. Nathalie Mistiaen, Real Estate Facilitator bij Mobistar en Chantal Schladen van Securex geven een woordje uitleg.
Gearchiveerd Info
Onderwerpen:
©:
PreventFocus nr. 2005/3
Laatste wijziging:

Upgrade jouw formule

Deze tekst is momenteel niet toegankelijk binnen jouw abonnements formule.

Please subscribe to plan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.