Napo, van campagnetool tot mascotte van preventie: 15 jaar carrière en geen enkele rimpel
Share:
Napo werd 15 jaar geleden ontwikkeld als sensibiliseringstool die de taal- en cultuurbarrières moest overbruggen. Hij is intussen uitgegroeid tot een animatiefilmheld. Zich bewust van zijn succes bij jongere en minder jongere, grote en kleine bedrijven, in Europa en ver daarbuiten komt dit filmpersonage soms tot leven om zijn fans te ontmoeten. We onthullen het geheim van dit sympathieke personage. Waar komt hij vandaan? Wat doet hij? Wat gaat hij nog doen?
Onderwerpen:
©:
PreventFocus 01/2014
Laatste wijziging:
Upgrade jouw formule
Deze tekst is momenteel niet toegankelijk binnen jouw abonnements formule.
Please subscribe to plan
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.